Just det, jag har en blogg!

Nej, jag har inte glömt bort bloggen. Har helt enkelt inte haft tid att ens mobilblogga. Är så otroligt mycket att göra nu innan bilen skickas till Australien på måndag (!!). Ja, bilen är alltså snart påväg och teamet med! Jag själv åker ner till Australien med den senaste gruppen i slutet av september och hem i mitten av oktober, har tyvärr inte tid att vara där längre än så. Hur som helst känns det helt overkligt att vi är så nära! Var inne och registrerade mig till tävlingen idag.
 

Slog mig att vi faktiskt kommer att klara av det här. Vi ska till Australien och tävla i VM, på riktigt :)
 
Jaja, nog om bilen. Eller ja, har väl egentligen inte gjort så mycket mer än solbilen de senaste veckorna (två åren...). Men har iaf löptränat en hel del, inne på fjärde veckan med regelbunden löpning och det känns grymt! Knät gör inte det minsta ont och jag börjar ana att min plan fungerar :) Skönt. Ska köra på på mitt "lugna" löpprogram i kanske tre-fyra veckor till så kan jag köra på ordentligt efter det! 
 
Nu ska jag leka hemmafru en stund, ska sy ett vadderat täcke till solbilen. Det är förresten lagom smidigt att sy ett täcke som är 5x3 meter, men snyggt blir det! 

Kommentera här: