Long time no see

Jag vet att det var längesen... Men jag lever! :) Och det har hänt massor sen sist;
 
-Har fyllt 23 (jag vet.. börjar bli gammal.) Har hört att 23 ska vara det bästa året, så jag ska helt enkelt se till att det blir det bästa året :) 
 
-Fick en ny bilstereo av Max, som man kan ändra så alla färger är rosa - bäst! Ja, sen kan man köra musik via mobilen och sånna funktionaliteter också.. :) 
 
-Blivit anmäld till Göteborgsvarvet (tänkte inte riktigt på hur långt det var när jag tackade ja..)
 
-Anmält mig och Sofia till 10 km terränglopp i september. Vi tänkte köra tjejmilen, men Sofia tyckte det verkade lite lamt. Så terräng it is. 
 
-Jobbat ofc.. Men kanske inte behöver skriva med den :)
 
Så. Jag har i stort sett tränat och jobbat sen jag skrev sist, för nu var jag ju tvungen att börja löpträna också. Men det är på tiden att jag tar tag i löpningen ordentligt, hoppas knäna håller bara! Lovade att slå 1.50 på Göteborgsvarvet, så vi får väl se:) 


 
 
 
 

Kommentera här: