AR2 Compression

I veckan kände jag att jag äntligen var värd lite nya träningskläder, så sprang in på XXL och köpte två nya löpartights och en ny träningsmössa. Compressions-tightsen från Casall är hur sköna som helst! :D Har nog hunnit springa nästan 3 mil med dom denna veckan, och de sitter perfekt! 

Blev en mil i regnet idag, gick väl helt okej. Skönt nu efteråt iaf! :) Är lite taggad på att anmäla mig till något lopp, ska nog springa vårruset, men det räknas inte riktigt. Vill köra något mil-lopp, så jag har något att träna för. Tips? Och någon som vill springa med mig? :) 

Sedan var jag och kikade på lite cyklar igår förresten, måste verkligen börja hålla lite utkik på blocket nu. Men annars hittade jag en helt ok på Team Sportia. Det är ju dags att börja träna snart! 

Hoppas ni har en skön helg! 
 
 
 


 
 

Kommentera här: