Jag lever :)

Hej, jag lever :) Och jag har inte glömt att jag har en blogg men har haft fruktansvärt mycket att göra och tyvärr inte prioriterat bloggen. Hoppas jag kan komma ihåg att uppdatera normalt nu framöver :) 
 
Ja, vad har hänt sen sist. Har jobbat mycket, Klimatveckan har varit och den gick fantastiskt bra. Jag är dock extremt kritisk och ser mest utvecklingsmöjligheter och svårt att fokusera på det som var bra. Det var trots allt första året som Klimatveckan gick. 
 
Jag har även hunnit vara sjuk, i flera veckor - det var ingen höjdare. Och igår körde jag och Sofia Tjejvättern för första gången :) Det gick bra, speciellt med tanke på omständigheterna (halvbra tränad och svag av sjukdom och feber) Vi gick i mål på 3.57 :) Efter igår har jag lyckats bli lite taggad på att faktiskt genomföra en Tjejklassiker i år. Eller det får ju bli Tjejklassiker 2014/2015 eftersom Tjejvasan går i februari. Vi får se, simningen är redan den 6 juli, så får väl bestämma mig nu i dagarna om man ska hinna träna :)
 
Annars har jag, som idag, fixat här hemma. Pysslat i huset och i trädgården. Tänkte att nu när vi bott här i ett år ska ni snart få lite före/efter bilder :) Men så länge bjuder jag på lite bilder på trädgården och huset :)
 




 



 
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Bra jobbat med Vettern! Och vilka mysiga bilder, gulligt hus :)

2 Snusmumriken:

skriven

Hej!
Jag hittade din blogg när jag googlade på ricinolja, jag verkar vara två år försenad när det gäller den trenden haha .. men nu undrar jag, använder du ricinolja fortfarande? Om inte, varför? Jag har precis beställt hem en flaska, men jag blir mer och mer osäker på om jag vill testa när jag märker att alla människor (de jag läst om då) inte skriver någonting mer om det efter någon månad, och i många forum skrivs det om hur dåligt det ska vara för håret.

Svar: Hej! Jag använder det fortfarande ibland och tycker fortfarande att det var en fantastisk grej och det fungerade verkligen för mig. Om det var oljan eller själva masseringen av hårbotten (automatisk massering för att få in oljan i håret och hårbotten och även för att få ut den) som gjorde det vet jag inte. Men mitt hår var helt fantastiskt under perioden. Att jag inte använder det särskilt ofta längre är helt enkelt bara av ren lathet. Det är en kletig olja och det tar helt enkelt lite extra tid att massera in, vänta och tvätta ur. Men jag skulle absolut rekommendera dig att testa - ge det någon månad och kolla mina inlägg under ricinolja om hur jag gjorde och frågor och svar. Förutom att mitt hår växte - kändes det starkt och glansigt. Problem med torr hårbotten osv. försvann också :) Lycka till! :)
Tanja

Kommentera här: