Stretch

Jag har tidigare skrivit om ett stretchprogram för att gå ner i spagat, eller främst för att öka rörligheten i höfter och baksida. Och det har verkligen fungerat, jag känner enorm skillnad i rörligheten och kan prestera bättre på både benpass och yoga. Så jag rekommenderar verkligen att köra den här någon/några gånger i veckan, tar inte många minuter :) Och kör inte för hårt så att det gör ont, det är inte meningen :)

Lite kassa bilder.. men tidningens träningspass har använts flitigt ;)
 







 



Vet att det har varit lite dåligt med träningspass i min träningskategori, men det beror helt enkelt på att jag inte har tränat så mycket.. Kännt mig krasslig senaste veckan men i eftermiddag orkar jag förhoppningsvis köra. Så det dyker nog upp ett pass i eftermiddag, alternativt imorgon förmiddag :)

Kommentera här: