Söndag


Hoppas ni haft en bra helg :) Jag har faktiskt (!) varit ledig, nästan hela helgen. Eller varit och varit.. jag har lite vägrat jobba i helgen, har känt att jag behövt vila upp mig och ta igen lite sömn. Och när man inte jobbar under helgen är man desto mer fit-for-fight för måndag morgon :)

Har hunnit med ett träningspass idag också, lättare att få in träningen i schemat under helgerna. Men för att tvinga mig själv att gå från jobbet för att träna under veckan har jag bokat in ett par pass redan nu, det brukar fungera hyfsat, för då måste jag gå in och avboka mig för att inte få böter. Så oddsen är iaf större att jag tar mig till gymmet!

Idag blev det iaf träning för axlar och armar, kommer göra ont big time imorgon.. :)

Värmde upp med stående rodd och en kombo från Ida Warg, se båda övningarna här
 
Gjorde en annan grym kombo här som jag verkligen inte kan förklara i ord:P Och har försökt googla för att hitta någon bild, men lyckas inte. Kan ta kort nästa gång! :)
 
Dips 3 x 12
 
Tricepsövning från Bodypumpen, se bild nedan, finns säkert något fancy namn på den som jag inte kan 3 x 10



 
 
 
Enhands tricepspress med hantel över huvudet 3 x 10

Hammercurls 3 x 10
 
Bicepscurls 3 x 10
 
Stående rodd 3 x 15
 
Axelpress 3 x 12
 
Axellyft rakt fram 3 x 12
 
Axellyft åt sidan 3 x 12
 
 
Nu blir det laxomelett med sallad och söndagsmys :)

Kommentera här: