Frihet

Jag har enorm frihet i mina jobb, på gott och ont. Jobbet på Högskolan varierar i lite mindre omsträckning och där kan man jobba ganska jämt hela tiden, men med de andra projekten på Elmia kan det variera väldigt från vecka till vecka. Så, med förra veckans nästan 30 timmar övertid blir det lite lugnare den här veckan, har både hunnit klippa mig, träna och idag ska jag iväg och fixa naglarna. Plus jobba också såklart.. :)
 
Känns som jag börjar få kontroll och struktur på saker och ting igen. Jag har i stort sätt slutat jobba på helgerna, jobbar hellre extra mycket under veckodagarna. Och jag hoppas jag fått in träningsrutinerna under veckodagarna igen, känns så i alla mina muskler just nu iaf..

Klippte av drygt 20 cm igår och det är så himla skönt. Väldigt ovant fortfarande och jag känner mig inte riktigt lika fin som man kan göra i långt, vågigt blont hår. Men det är mjukt, lent och inte-i-vägen! :)
 
 

Kommentera här: