Drama

Ja, jag tycker om drama och att skratta åt folk. Ja, jag ser på paradise hotel. Har aldrig sett det innan förrän mitten av denna säsong när Paow kom in. Och jag fastade. Och idag är det final :) Och alla bara bråkar och är falska mot varandra, kul med drama som sagt.
 
Citat från säsongen som ligger extra varmt om hjärtat
 
"Alltså.. Jag har tänkt på en sak, ingen av oss här inne har högskoleutbildning... Alltså vi är ju inte så smarta. Det enda vi gör är att dricka alkohol och prata om sex. Men jag antar att det är sånt man gör innan man pluggar på Högskola eller Universitet"
 
"Grekisk mytologi, när var det?. Typ 1200-talet eller? Ja det var nog på 1200-talet"
 
Sofias tv är så extremt liten så jag här sitter jag i skolan, ensam på avdelningen, dricker te och kollar finalen :)
 
 

Kommentera här: