Nytt jobb

Ja, medan de andra är i Australien så passar jag på att jobba. Jag har fått ett jobb som projektledare för ett häftigt event! Ska arbeta för Elmia, något jag är väldigt glad över :) Skriver mer om eventet och mässan så fort jag vet att allt är offentligt och klart.
 
Iaf, såhär ser mina dagar ut just nu. Sitter och skriver ihop projektplanen för projektet så att det kan redovisas och godkännas innan jag åker iväg nästa vecka. Är så glad att kunna jobba med det jag är bäst på, och dessutom tycker är sjukt kul! Lycka ♥
 
 
 
 
Nu ska jag packa och fylla bilen med grejer, i eftermiddag bär det av hem till mamma och pappa :) Behöver byta miljö lite, plus att jag räknade ut att jag varit hemma en sådär 3-4 dagar under året. Fy skäms. Ska bli mys att hänga med familjen en helg, syster kommer också hem!! 

Kommentera här: