Long time, no see

Ledsen för den icke existerande uppdateringen, men äventyret i Australien lämnade minimal tid åt privat uppdatering och det var mycket begränsad internetuppkoppling i öknen ;) Planen med detta inlägg var att skriva en utförlig berättelse om allt som hänt de senaste veckorna, men kom på att det tog sån tid, så uppdaterar lite snabbt nu bara så skriver jag allt när jag har lite mer tid över :)
 
Australien och World Solar Challenge var iaf helt underbart och något av det bästa jag gjort i mitt liv. Att för det första få avsluta ett sådant enormt projekt som man arbetat med under så lång tid och få vara med om ett sånt häftigt äventyr som tävlingen innebär går nog inte att förstå för de som inte varit med själva. Att sen få träffa så otroligt många nya vänner och underbara människor från hela världen är bara ett stort, stort plus. Förutom alla nya vänner så har vi i teamet också kommit varandra väldigt nära, kanske inte så konstigt när man bor tillsammans under så extrema förhållanden ;)
 
Nu är jag iaf tillbaka i Sverige och suttit på kontoret i snart 11 timmar, så allting är back to normal.. De närmsta dagarna väntar mycket jobb och många möten. Det är jättekul, men en konstig omställning efter tävlingen :)

Här kommer lite bilder, har massvis med bilder från racet men kommer inte åt allting nu. Så ni får detta sålänge :)


Många skogsbränder


Glada efter godkänd besiktning!


Omkörning på testbanan :)


Första race-dagen!

Snabbt upp och ladda solcellerna efter dagens körning!

 

Kommentera här: