Happiness

Satt och kollade igenom gamla Instragram bilder och fick sjuk ångest när man ser vissa bilder. Kommer precis ihåg hur jag mådde när vissa bilder är uppladdade. Totalt kaos. Jag ser väldigt tydligt på mina bilder om jag är glad på riktigt eller inte, just för att jag kommer ihåg exakt hur jag känt när jag laddat upp dem. Visste inte alls vad jag ville med mitt liv, velade fram och tillbaka om allting..
 
För de som känner mig närmst vet att jag är ganska velig i mitt liv just nu också. Men idag kan jag iaf säga helt ärligt att jag är lycklig. Jag mår verkligen bra. Känner att jag äntligen hittat rätt, både när det gäller jobb, skola och privatliv. 

Sen att jag inte vet vart och hur jag ska bo i framtiden känns som ett mindre problem. Pendlingsalternativet känns inte riktigt som ett hållbart alternativ, vilket jag antog från början. Men nu börjar det liksom klarna på riktigt. Sen vet jag att jag jobbar mer än vad som är hållbart även nu, men alltså, det är ju så jäkla kul. Allting! 

Vet ni vad som gör mig lycklig varje dag? Att jag har världens absolut bästa människor omkring mig  ♥ 



På alla bilder härifrån, trodde jag själv att jag mådde bra. Okej, inte alltid, ibland var jag ett vrak. Men jag trodde att jag lyckades återhämta mig. Tänk att det tog ett år från att jag kände av varningssignalerna när jag ramlade ihop på arlanda och förstod att något var riktigt fel, tills att jag idag faktiskt kan säga att jag mår bra. Okej, klart att jag har mina kaos-dagar och känner att jag inte alltid räcker till osv, ibland. Men det är på en helt annan nivå än för ett år sedan. Fortsätter jag i den här riktningen kommer jag vara en riktig power-kvinna snart! :)



Kommentera här: