#worksunday

Vilken underbar helg det varit hittills, fixat massor och hunnit både träna, städa, tvätta, jobba, mysa med mannen och vara ute på långpromenad med hunden. Okej, har väl inte jobbat överdrivet mycket än, men det är många timmar kvar innan helgen är slut. Ska nämligen iväg en hel del i veckan, både Stockholm och Umeå, så känner att jag måste jobba in en del arbete för att slippa hamna efter i veckan. Det är lite knepigt det där med två jobb ibland, får prioritera och planera mycket. Vissa veckor blir det full fokus på det ena, och andra veckor fokus på det andra. Påtal om fokus och prioriteringar kom jag på att jag har tenta om en vecka också.. Tur att jag ska flyga t.o.r. till umeå så jag hinner läsa lite :) 


I brist på andra bilder så får lite bilder från instagram. Hoppas ni har en grym helg i solen :D

Kommentera här: