Smarta mål, inte alltid så smart

Godmorgon!

Hoppas alla haft en bra helg :) Min har bestått av bakning, tvättning och träning, sånt som automatiskt inkluderas när man försöker tentaplugga.

På tal om träning. Senaste veckan har jag haft lite småont i min fot, känts lite halv-stukad eller inflammerad. Men, smart som jag är, har jag tränat ändå. För det känns absolut ingenting när jag har på mig skor. Så det har liksom känts bra att löpträna, styrketräna och gå promenader. Men så fort jag tar av mig skorna inomhus kan jag knappt stödja på foten. Så härmed är det vila från iaf löpträning och på med bandage och antiinflammatoriskt så ska det nog gå över snart :)

Känns så sjukt onödigt bara.. Men 9 km löpning imorse var grymt skönt! :) (okej, inte riktigt skönt kanske. Jobbigt och tungt var det, men känns bra nu i efterhand. Förutom det där med foten då..)

Ha en bra söndag allihopa!

Kommentera här: