Presskonferens om Klimatvecka och mässa imorgon!

Fullt upp denna veckan! I måndags hade vi presskonferens och offentliggjorde Klimatveckan 2014. En vecka i miljöns tecken där vi ska lyfta fram våra miljöfrågor och engagera alla målgrupper i vårt län, även invånare och privatpersoner. Jag har fått uppdraget som projektledare för veckan och det är hur roligt som helst! :)
 
Marianne Lundvall
 
 

 
 
Sen är det en annan mässa imorgon! Jag har ju jobbat på Högskolan hela hösten, och främst med mässan som äger rum imorgon, Karriärum. Också hur kul som helst! Och nästa vecka ska vi iväg och föreläsa om bilen ett par gånger och även konferens i Umeå :) Busy woman! Det känns iaf som om allting är enligt plan och under kontroll inför imorgon. Ska bara fixa det sista och ställa ordning allting, sen är vi reda för de ca 150 företagsrepresentanter som kommer imorgon! 


Nu ska jag jobba ett par timmar med Klimatveckan innan jag beger mig mot Jönköping igen. Ha en bra dag!
 
 

Kommentera här: