Update från Turkiet

Blandade känslor av Turkiet hittills. Har nog sett, upplevt och känt det mesta. Förutom människorna och saker som hänt kan jag iaf konstatera att det är skönt med semester. Skönt att inte kunna jobba. Visst är hjärnan och kroppen fortfarande lite stressad och protesterar på alla möjliga sätt. Men jag tvingar mig själv att ligga still på en solstol, bada i poolen och hänga på stranden. Och dessutom har jag släppt tränings- och mathysterin för semestern och äter massa pommes, hamburgare och dricker drinkar :) Längtar dock lite efter ett svettigt löppass i skogen och sallad, men det får vänta några dagar till ;) Varmt och skönt är det iaf! Lite för varmt, det började brinna här bredvid hotellet igår. Ett helt berg stod i brand och hotellet fylldes med aska. Dom var dock snabba på både släckning och städning, så allt var som vanligt igen på någon timma. Kvar är bara ett stort svart, kalt berg. Efter brand-dramat gick vi upp till borgen/slottet här i Alanya och tog massa coola bilder, kommer upp när jag kommit hem :)

Nu ska jag återgå till semestrandet, läsning står på schemat. Ha det bra :) puss!
 
 

Kommentera här: