Världens bästa

Igår envisades Max med att jag skulle öppna min julklapp redan nu, och jag är glad att jag gjorde det!
 
Jag är ganska jobbig när det gäller julklappar, jag brukar alltid lyckas komma på vad det är och så får jag spela överraskad. Inte alls kul. Men nu hade jag ingen aning alls! Det var något jag verkligen ville ha, men inte riktigt tänkt på att jag önskat mig eller tänkt köpa. Han är verkligen världens bästa! En riktig studiomikrofon med alla tillbehör som behövs för att spela in riktigt bra. Det var så roligt, och vilken otrolig skillnad det blir i kvalitet. Happy girl!!

Ni kan ju gissa vad jag gjorde hela dagen igår;)



Nu har jag jobbat klart för dagen! Sitter kvar i skolan och dricker te fram julkalendern :)
1 Anonym:

skriven

Grymt!:)

2 Patrik:

skriven

Du gör alltid ett bra jobb! JTH är glada att ha medarbetare som du :)

Kommentera här: