Prioritering

Sitter i skolan och fixar, har precis tentat. Inte direkt nöjd över min prestation. Fick säkert godkänt, men kunde presterat bättre. Jag har mig själv att skylla. Prioriterade min tid lite fel i helgen, eller fel och fel, det får vi väl se lite längre fram. Arbetade med ett projekt som ansågs viktigare och roligare, för stunden. Men som sagt, om det var värt det får jag veta snart. Nu är iallafall 2/4 delkurser inom projektledningen färdiga och till under vintern och våren väntar mer fokus på metodik och verktyg inom projektledningen, något som jag kan i sömnen. Så det känns ganska lugnt pluggmässigt. Skönt.

Är förresten sådär riktigt gött seg i benen idag efter intervall träning igår. 7 km varvat lugnt/normalt tempo och sen 100 meters intervaller. Gott avslut på veckan.

Nu ska jag iväg och handla lite mat och posta massa saker. Och sen hem och försöka fixa Max julklapp och födelsedagspresent, krävs lite mer research för att göra den perfekt. Eller mest perfekt hade det varit om jag haft mer tid och mer pengar, får göra det så perfekt det går utan att gå över priset tusen gånger.. men han är världens bästa, så han förtjänar världens bästa present :)
 
 

Kom förresten på sent igårkväll att jag lovat tjejerna som fixar Klimatveckans broshyr en bild på mig. Så fick sminka och fixa mig, och tur att mannen min kan det där med foto och ljus :)
 
 

Kommentera här: