JUL

Asså fattar ni hur fort tiden går? Snart julafton.. Jag förstår verkligen inte var tiden tar vägen. Känns som det nyss var sommar och jag är inte riktigt i julstämning än. Satte iaf upp granen och lite ljusstakar i helgen så det känns lite bättre nu. Har ni köpt alla julklappar än? Jag tror jag hunnit med alla, här är nog de viktigaste iaf: (riktigt pinsamt om jag glömt någon nu, haha)


Mamma & Pappa - Hm, ja dom får typ samma saker, eller får väl dela på dem. Inte fått deras present än dock, så vet inte riktigt hur bra resultatet blir.. Spännande!
Cilla - Får alltid det hon vill ha och ber om, och samma tillbaka. Sund present-relation :)
Adrian - Hans present vill jag ha själv, så det blir nog bra ;)
Max - Bästa presenten, lär förmodligen bli utsedd till världens bästa flickvän.
Sofia - Den här är nog också jäkligt bra!
Mormor - Hon läser definitivt inte min blogg, så kan skriva att hon ska få en skiva med låtar sjungna av mig (egooo). Och sen ska hon få välja en konsert/teater som vi går och kolla på tillsammans på Spira :)
Farmor och farfar - Glögg, och skiva (ego igen..)
Faster med familj - Glögg och ev. tänkte jag baka någonting roligt (#vuxenpoäng). Tror inte dom läser bloggen heller, och min farmor och farfar gör definitivt inte det (hoppas jag)


Sen är det flera jag inte skrivit ner, som får en liten symbolisk sak :) Typ min chef, och max föräldrar och morföräldrar och så. Känns ganska skönt ändå, ingen hysteri över julklappar. Allt är redan fixat, och i år har jag köpt typ allt på nätet, knappt satt min fot i en affär. Sjukt smidigt!
 
Själv har jag önskat mig en pulsklocka med gps. Hoppas, hoppas :) Pappas kommentar när jag ringde och berättade vad jag önskade mig i år "Men tanja... Är inte du för gammal för att önska dig julklappar?" Men vah? Det blir man väl aldrig? Iaf inte förrän man typ fått barn eller så, då anser jag att man (kanske) är vuxen nog att sluta önska sig saker.
Är sjukt nyfiken på vad mannen har köpt... Jag kan ju liksom ha råkat säga att min julklapp är världens bästa, så han kanske känner lite press;)

Julstämning i huset :)
 
 
1 ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄:

skriven

så fin gran!

Kommentera här: