25 december

Hoppas att alla hade en fin julafton igår :)

Här har vi inlett juldagen med något jag trodde skulle vara en trevlig pw i skogen men som visade sig vara 5 km ren isbana. Resulterar i blåslagna ben, rumpor, knän och armbågar. Mycket bra balansövning dock, men tror ändå att jag håller mig inomhus framöver. Nu blir det snart styrketräning med bror. Galet vad träningssugen man blir efter några dagar med förkylning och massa läsning på alla träningsbloggar. Höll på att klicka hem massvis med hantlar, vikter och skivstång m.m. förut, men det visade sig vara väldigt dyr hemkörningsavgift pga. tyngden.. haha. Får köpa det på vägen hem istället!

Tror inte mannen läser detta, men om han gör det, vart ska jag ha mitt gym Max? :) I vardagsrummet kanske, eller vinden. Efter rådgörande med Sofia kom vi iaf fram till att träningsredskap är lika viktigt som möbler när man bor i skogen!

Som sagt, hoppas ni alla hade en fantastisk julafton! Här är några bilder från vår jul. Och ett par bilder på farmor och farfars hus :)









Kommentera här: