Bilder från Turkiet!

Tänkte kika in här och lägga upp ett par bilder från Turkiet :)

Utsikt över ena sidan av staden :) 



Solnedgång uppe på berget :)

 


Massa tränings- och hoppbilder :)







 






Cleopatra-stranden 



Utsikt från hotellet :)


Hotellet var riktigt bra. Snyggt, fräsht och grym utsikt! 
 
 
 
Fin semester, men skönt att vara hemma med min man igen :)
Nästa resa då? Ja, först blir det väl förhoppningsvis Australien, sen vill jag se något nytt! Asien, sydafrika, sydamerika? Ja vi får väl se. Först ska jag dock spara ihop pengar och betala av min fina bil :) Sen kan jag börja planera resa! 
1 Sarah:

skriven

Hej !
Tänkte kolla med dej vad du tycker om ricinolja?=)

Svar: Ricinolja fungerade jättebra för mig ( http://tanjalundberg.blogg.se/category/ricinoljaskonhetstips.html) och använder det fortfarande någon gång ibland när håret känns slitet!
Tanja

2 Gissa ;):

skriven

AWESOME? :D

Kommentera här: