Min dag i bilder

Hej:) Idag har jag varit på stan och gått en massa. Först gick jag in till stan och runt där, sen hem och sen gick jag ut på en promenad längs vattnet. Och nu på kvällen gick jag ut en sväng för att ta lite bilder också. Har haft bra väder idag, trots allt!

Fick äntligen ätit min sushi!! :) Så gott! Innan jag åt hann jag med att handla lite kläder, har dock inte tagit några bilder än:P Men sushin var iaf så efterlängtad, och god!



Sen åt jag svenska jordgubbar och kesella vanilj:)



Efter det handlade jag och lagade massa mat. Har gjort matlådor så jag klarar mig ett par dagar:) Det har jag heller inget kort på, men blev iaf pasta med lax :) (lax-pastasås)

Och nu för en stund sedan gick jag ut och tog lite bilder på stan:) Nu ska jag sova! Godnatt:)


(nu är det min egna bild, Lars. Dock är min kamera inte lika bra som din och pappas dator har inga riktiga redigeringsprogram :P )

Kommentera här: