Sunday

Åh vilken skön helg det har varit, full med jobb visserligen, men skön ändå! Max har varit borta hela helgen så har kunnat jobba utan dåligt samvete. Och nu är han på väg hem, med en hund :D Vi ska låna en av hans pappas hundar ett tag, gud så skönt det ska bli att få en spring-kompis :) Längtar!
 
Förutom att jobba hela helgen har jag hunnit med lite fest, städning, matlagning, massa gitarrspelande och såklart lite träning. Blev 1,2 mil idag och det kändes rätt okej att avsluta veckan med det :) 

På tal om nånting helt annat så blev jag bjuden på Elmias julfest, och då får man ha fina kläder på sig! Så jag tänkte att jag eventuellt äntligen skulle få använda den här klänningen som jag köpte i NY. Fast med lite färg till och inte så dystert. 
 


Och påtal om NY, kollade jag på sex and the city igår. Saknar staden massor, måste åka dit igen!!



 


Kanske kan ge Max en resa till NY i julklapp? Han läser inte min blogg ändå, så det är lugnt. Men vet inte om han vill åka till NY... Sofia, ska vi åka dit istället?? =) 


Åh. nu får du komma hem.. Klarar inte av att sova själv. Power all over me, men sova själv, det kan jag inte.. Jag och Cilla pratade om det igår, det där med att sova själv. Varken hon eller jag har inte sovit själv på flera, flera år. Det är alltid någon annan där, antingen i sängen eller i lägenheten/huset. Men vi kom iaf fram till att jag sov helt själv den helgen jag skadade mitt knä för fem-sex år sen. Bra tajming där liksom, enda helgen ever och jag väljer att skada mig just då. Kunde inte ens gå haha. Men det löste sig fint ändå! 

Godnatt på er! Tagga en ny härlig vecka imorgon =) Massor att göra! :D puss!
1 #awesome:

skriven

JAAA! Det ska vi:) Jag knarkar Sex and the city in this moment! (och Celsius)

Svar: Nice! Jag kör på koffeintabletter istället för celsius, annars samma ;)
Tanja

Kommentera här: