Hej hej hej, jag var bara fjorton år

Hittade ett minneskort från en av mina gamla mobiler. Det var fullt med bilder från 2005-2006.

Att vara ung i all ära, men herregud vad vilsen jag var. Visste inte vem jag var, vilka jag skulle umgås med, vilken kille jag skulle vara med. Man gjorde måånga dumma saker. Fotbollen var nog en räddning många gånger, älskade fotboll!
 
Visst hade vi kul, men det är tur att man har växt upp och fått ordning på livet :) Precis flyttat till hus med fina Max, är färdigutbildad ingenjör, bygger en bil som ska tävla i VM, eget företag, ett sjukt kontaktnät, enorma erfarenheter av allt som gäller sponsring och event och så har man världens finaste vänner :)
 
Shit, vad tiden går fort! Bjuder på lite bilder på Tanja 14 år.. Haha kommer förlora alla mina läsare nu :P 

Jag och Linn :)

 


 

Kommentera här: