Just det, jag går ju i skolan!

Ibland behöver jag påminna mig själv om att mig jag faktiskt går i skolan och har sånna där vanliga lektioner också, inte bara kontoret och solbil... Holland var iaf awesome.  Så nu åter till verkligheten igen och dom där vanliga kurserna, produktutveckling och kvalitet/miljösäkerhet. Och snart måste man börja plugga till tentorna igen..
 
Fick precis tillbaka marknadsföringtentan från förra perioden, gick på två lektioner, fick femma. Kabaahm! Det finns alltså hopp att klara dom här tentorna också, helt dum är jag inte :) (kuggade dock ekonomin, men det behöver vi kanske inte lägga tyngd på i mitt man-behöver-inte-gå-på-lektionerna-bevis)
Räknade förresten ut att jag har typ 3 tentor kvar innan jag är helt klar med min utbildning. Rätt gött ändå.
 
Nu ska jag strunta i dom där vanliga lektionerna igen och springa på möte, puss :)
 

Kommentera här: