category/traning

Har gjort en tränings-kategori där jag ska försöka lägga upp lite träningstips och annat som har med träning att göra, då träning i stort sätt är mitt enda intresse har jag kommit på. Vänner, pojkvän, hund och allt jobb som kommer med att ha hus räknas tydligen inte som intressen. Så thats why. Och dels för att några av er som läser kanske vill läsa om träning :) , och dels för att jag själv ska kunna få inspiration på tråkiga dagar och kanske främst för att kunna se tillbaka och känna mig lite duktig ibland på lata dagar när jag känner mig lat.

1 Robin:

skriven

Jag tror faktiskt att det blir allt vanligare att folk tränar hemma. För det är ju både en fråga om tid, pengar och flexibilitet.

Själv så fixade jag mitt eget hemmagym för 4år sedan =)

2 Jennie studerar i Los Angeles:

skriven

Underbart :D

3 Felicia - Konstverk och mammaliv.:

skriven

Jag sparar din blogg och ser fram emot dina träningstips! :) *Nybliven hemmatränare*

4 Emma Grann Fotografi:

skriven

Snygg bild!

5 Hanna:

skriven

Grym blogg!! Besök gärna min och min pojkväns träningsblogg: www.fitnesscouple.blogg.se :) kramar!

6 Amanda Lundkvist:

skriven

skönt med träning :D

väntar så på tills jag får träna igen!

Kommentera här: