Vita soffor, inte längre vita

Kom på att jag senaste veckorna enbart hunnit blogga på söndagar, så idag får ni ett inlägg på lördagen ;) wohoo. Nej, men jag har iaf varit fullbokad med jobb hela veckan. Både på Elmia och Högskolan bl.a. varit uppe på konferens i Umeå. Det var intressanta seminarium, och alltid trevlig att hänga i umeå :) Är tillbaka där om tre veckor för julfirande med familj och släkt. Hoppas på massor av snö :)
 
Har förresten inte bloggat någonting eller iaf inte så mycket om hunden. Det är hur mysigt som helst, trots att jag varit hemma ganska lite de senaste veckorna. Skönt att det alltid är någon hemma, och såklart en träningskompis för mig :) Max har jagat en del med henne, och tydligen vill hon hellre pussas och springa runt än att hitta älgar.
 
Har dock fått städa väldigt ofta, blir otroligt smutsigt och mina vita soffor är inte längre vita... Surprice. Men svårt att bli arg när hon är så söt :)

 
1 Linda Andersson:

skriven

Är rätt vanligt när man har djur hemma. framförallt hundar och katter

2 FlizanLizan:

skriven

Söt hund :D

Kommentera här: