GLOSSYBOX

Jag tycker egentligen det är rätt kul med smink, mode och allt sånt där. Men jag är lite för lat och orkar inte riktigt bry mig. Jag är en sån som sällan testar nya sminkprodukter, mest av ren lathet egentligen, och för att jag oftast bara använder mascara och ev. ögonbrynspenna, thats it. Har köpt samma mascara i säkert fyra år nu..
 
Men ibland är det ju kul att sminka sig, till fest och sånt :) Och då kan det vara rolig att ha lite nya produkter, så glossybox får helt enkelt öppna en ny värld för mig. Har hittills fått en box, och nästa kommer nästa vecka :) Jag tänkte berätta lite om innehållet i boxen och om det var något att ha!

 





Torrschampo är ju som ni säkert vet en av världens bästa uppfinningar. Och jag har hittills endast använt Proffs torrschampo och egentligen aldrig tyckt att den varit särskilt bra, mest för att det blir helt vitt i håret och trassligt och äckligt. Men den här var GRYM! Torkar in i håret direkt, syns ingenting och massa volym :D 5/5 !


Okej, här är också en grym produkt. Jag är ju, som många av er vet, lite av en hårnörd och ganska kräsen med mitt hår. Men denna oljan skulle jag lätt kunna köpa igen! Håret blir jättemjukt och lent :) 4/5




Balsam som ska vara extra mjukgörande och så :) Var väl bra, håret blev mjukt och lent utan att tyngas ner :) 3/5






Den här produkten vill jag också rekomendera :D En flytande rouge, väldigt stark färg så man får akta så man inte tar för  mycket. Men grym! Och den sitter hela dagen :) 4/5


Aah, den här läppennan är en naturellfärg för att göra läpparna större. Har knappt använt den dock, så kan inte riktigt ge något betyg. Kan återkomma :)

 
 
 
 

Kommentera här: