Intensiv vecka

Är helt slut efter en intensiv vecka, en av de bättre veckorna i mitt liv skulle jag nog tippa på. En vecka att minnas! Har aldrig i mitt liv träffat så många otroliga människor och lärt mig så mycket på så kort tid. Har umgåtts med människor från hela världen och jag har pratat så mycket engelska att jag till och med råkade pratade engelska med personalen på kåren igår.. Vi har blivit inbjudna till seminarier och universitet världen över för att prata om projektet och hur viktigt det är att lyfta energifrågan och hur vi kan utnyttja våra resurser. Coolt.

Träffade Sveriges IT- och Energiminister i tisdags, Anna-Karin Hatt. Vårt strikta två-minuters-möte blev, tack vara Anna-Karins stora intresse, hennes längsta monterbesök på hela World Bioenergy. Efteråt skrev hon om oss på sin hemsida och önskade oss även lycka till på twitter :) '

Idag har vi stått på Ex-jobb mässan hela dagen, träffat massa företag och studenter. Hann även med möte med två produktionsbolag angående tv- och filminspelningen under hösten. Kommer på tv våren 2013 :D

Jag såg förresten att jag skrev ett inlägg för bara två veckor sen att Den veckan, det var en vecka att minnas. Kanske det blir en grym månad att minnas istället. Maj 2012. Ja, förmodligen. Nu ska jag somna i soffan framför en film och imorgon blir det sovmorgon (!!!!!!) och första dagen på sommarlovet. Jag och Sofia har lite wsc-grejer att fixa och sen ska vi starta vårt företag. Lite jobb blir det också.. Men sen är vi lediga heeela helgen =)
Life's awesome.


Möte med Anna-Karin Hatt på World Bioenergy 2012 :)

Kommentera här: