Måste sova snart:P

Hej! Måste verkligen gå och lägga mig snart, börjar tidigt imorgon.. Har iaf varit på jobb-utbildningssak från mellan 16.30-21.00, samma sak imorogn. Hann med fika och film hos elin en stund iaf:) Sen blir det nog jobb på fredagkväll och söndag em./kväll. Får se hur det går:) Ska sitta och ringa och boka möten typ;P ÅHH förresten! Fick ett jättebra jobberbjudande idag som tyvärr var heltid och började nu, trodde det var i sommar:( Det var ett riktigt jobb, ett roligt jobb som var relevant! Skulle läsa av sprängskisser och sortera olika delar m.m. Och sen måste jag tacka nej för jag går i skolan:( Aja, bara att jobba på med det jag kan sålänge! Men nu måste jag sova! Hörs. Kram:)


Ps. Vet att det är sjukt tråkiga uppdateringar just nu, men har inte så mycket tid att göra roligare saker än att jobba och gå i skolan verkar det som... Men det kommer till helgen! Jag lovar:) Ds.

Kommentera här: