Två veckor senare...

Det där med att uppdatera min blogg gick ju inte så bra, men jag gör ett försök till. Från och men NU ska jag uppdatera! (Lycka till tanja..)

Idag har jag iaf varit duktig och jobbat hela dagen och nu är jag äntligen ledig. I två veckor :D Gud så skönt!
Fast imorgon blir det ingen sovmorgon... Ska vara klockan 8 i trollhättan, sedan bär det av till småland för att tömma sommarstugan. Men seeen är jag ledig. Drar till Mallorca och hälsar på min älskling nästa vecka. Saknar honom enormt mycket :/ Ses snart baby! :)

Jag kom precis på att jag har fullständigt rätt i att ingen kommer läsa min blogg. Jag har ju inte berättat för någon att de kan läsa min blogg (som jag faktiskt skaaa uppdatera!) haha. Nu ska jag berätta för hela världen (facebook..) att dom kan läsa min blogg ifall de orkar ;)

pusss

 

<3

1 älskling:

skriven

lycka till med att uppdatera baby<3 Fin bild iaf

2 Sofia:

skriven

Nu har jag hittat hit, så nu får du uppdatera ofta.

3 camilla:

skriven

jag har lääääst ;)

4 Anonym:

skriven

Gud vad duktiga ni är :D AAa ska uppdatera! :D

5 Jonas Åström:

skriven

Jag älskar att läsa bloggar, speciellt Blondinbellas. Vill se många updates nu :D

Kommentera här: