Hej:)

Hejsan:) Det har varit lite svårt att uppdatera utan internet;p Nu är jag iaf hemma i nygård, fast åker tillbaka till jönköping ikväll:) Det skulle ta 3-5 veckor för oss att få vårt internet.... Jag dör! Seriöst. Det ska verkligen inte behöva ta så lång tid! Dåligt! Och sedan skulle det ta ytterligare 10 dagar innan tv- abonnemanget skulle fungera... Inte kul, inte kul..

 

Vi har lekt lekar hela veckan i skolan, och festat. Typ. Det är sjukt roligt iaf! Och det är helt underbart att bo tillsammans med min prins :) <3

 

Nu ska jag käka mat (Läs: Gratis mat :D) och sen drar jag och min älskling tillbaka till Jönköping! Lägger in lite random-bilder från veckan:) pusss

 

 

INSPARK :D

 


Davids syster och hennes pojkvän kom och hälsade på, då bakade vi kakor som vi kunde bjuda på:)
Vuxenpoäng...


Och igår var vi och kollade på The Cloud :) det var nice!

 

 

1 Hanna:

skriven

Tack för kakorna, de var mkt goda! Känner pressen inför när ni hälsar på oss... ;) Ni bor grymt fint! Ha det gott och hälsa bror.

2 Tanja:

skriven

No problem:) Var ju tvungen att använda ugnen någon gång;P Tack så mycket! Ha de bra :) Han hälsar tillbaka:)

Kommentera här: